Användarbild
Beställde Bredbandsbolaget 100 mbit som dom berättade skulle komma vecka 9 (beställde vecka 8). Sen sköt dom fram uppgraderingsdatumet till v. 23 och nu senast i går till vecka 47!!! Jag är förmodligen inte den första som irriterar mig på det, men det är simpel, usel och beräknande marknadsföring som inte bör gå obestraffat förbi. Kompensation på månadsavgiften är ett måste, men inte bara för mig utan alla. Dom förklarar sig med att det rör sig om ett "missförstånd" då dom kallar sin tjänst bredband 100. Ja, det är svårt att inte missledas av en bredbandstjänst som heter 100. Vad kan det röra sig om om inte 100 mbit, morötter? Årtal? Nån som drivit nåt liknande? Det minsta man kan göra är att dra ner deras varumärke i skiten, ju fler desto bättre. Snälla, lacka ur med mig.
Om oss Student.se Studier Jobb och Karriär Community Nöjen Våra andra sajter:  
FAQ Copyright © 2010 Studentlya Jobbmarknaden Bloggar Erbjudanden Traineeprograms.com Smartster.se
Allmänna villkor Abovo Media Group AB Kurslitteratur Platsannonser Forum Nöjesguide Yrkesroller.se Smartster.no
Cookies Dir: +46 (0)33 722 00 00 Stipendier Traineeprogram Foton Recept Studentlya.nu Smartster.com
  Mob: +46 (0)704 22 22 01 Uppsatser Yrkesroller Sök Studenter   MVGPlus.se Festivalinfo.se
  Mail: info@abovomedia.com Hälsoskolan       Studentuppsatser.se Abandonia.com
          Studentertyckertill.se Reloaded.org
          Snuttis.se
               

Hitta ett jobb hos LeoVegas