Användarbild saknas

Hej, jag heter Karin Thurfjell och är reporter på Svenska Dagbladet. Jag håller på att titta på distansutbildningar, och skulle vilja komma i kontakt med folk som har erfarenhet av det. Det jag är intresserad av är om de är lika seriösa som traditionella utbildningar där man måste vara på plats.

Mejla mig gärna på karin.thurfjell@svd.se

/ Karin

chims bild

Är det något särskilt du undrar över? Jag läser på distans med NTI-skolan.

Karin Thurfjells bild

Jag undrar hur du upplever examinationen, om den är seriös eller om det känns som att det skulle vara lätt att fuska.

chims bild

De kontrollerar ens kunskaper över telefon bland annat, så jag tror inte det skulle vara enkelt att fuska.

Sussis bild

Jag har läst på distans... är det intervju, enkät eller annat du är intresserad av?

Karin Thurfjells bild

Hej Sussi! Det är en intervju, och om du vill får du vara anonym. Jättetacksam om du hör v dig, antingen på mejl: karin.thurfjell@svd.se eller telefon 070 6340169

Om oss Student.se Studier Jobb och Karriär Community Nöjen Våra andra sajter:  
FAQ Copyright © 2010 Studentlya Jobbmarknaden Bloggar Erbjudanden Traineeprograms.com Smartster.se
Allmänna villkor Abovo Media Group AB Kurslitteratur Platsannonser Forum Nöjesguide Yrkesroller.se Smartster.no
Cookies Dir: +46 (0)33 722 00 00 Stipendier Traineeprogram Foton Recept Studentlya.nu Smartster.com
  Mob: +46 (0)704 22 22 01 Uppsatser Yrkesroller Sök Studenter   MVGPlus.se Festivalinfo.se
  Mail: info@abovomedia.com Hälsoskolan       Studentuppsatser.se Abandonia.com
          Studentertyckertill.se Reloaded.org
          Snuttis.se
               

Hitta ett jobb hos LeoVegas